FAQ - Vragen en problemen

  • Algemeen
  • Retourneren
  • Verzenden

Bezoek onze winkel

Bekijk de artikelen in het echt.

  • Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar?

    i-Deal, de meest bekende en betrouwbare betaaloptie via uw eigen bank.

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Als u besluit een artikel te willen kopen, klikt u op het winkelwagen icoontje, het artikel word dan in uw persoonlijke winkelwagen geplaatst, u kunt dan verder gaan met winkelen of uw winkelwagen bekijken. Uw winkelwagen vind u rechtsbovenaan de pagina, een icoontje van de winkelwagen met daarin het nummer van het aantal artikelen in uw winkelwagen. Als u de artikelen in uw winkelwagen wilt bestellen, klikt u op de knop “Bestellen” , nu kunt u uw gegevens voor evt. verzending invullen of een account aanmaken, aangeven of u wilt laten verzenden of ophalen in de winkel, en vervolgens betalen met i-Deal. U ontvangt van ons een mail met de bevestiging. En dan gaan wij voor u aan de slag!

  • Ik heb een klacht!

    Dat horen we niet graag maar kan natuurlijk gebeuren! In dit geval kunt u ons altijd telefonisch benaderen of door middel van het contactformulier, beiden vind u terug op onze contactpagina.

    Wij zullen dan altijd zo snel mogelijk (in het ergste geval binnen 14 dagen) proberen tot een oplossing te komen met u. Dit betreft zowel klachten over het product en/of over de dienstverlening.

    Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

  • Zijn uw prijzen inclusief of exclusief BTW?

    Alle genoemde prijzen in onze Webshop zijn Inclusief BTW.

  • Mijn E-Smoker werkt niet (meer)?

    Neem in dit geval even contact met ons op met een duidelijke omschrijving van het probleem! Dan helpen we u graag verder!

  • Doen jullie ook aan graveren?

    Jazeker! Al is dit op het moment nog niet voor alle modellen mogelijk, hier word aan gewerkt (we houden u hierover op de hoogte!). Komt u langs in onze winkel is het graveren van tekst (geen afbeeldingen) bijna altijd mogelijk (afhankelijk van het product).

  • Is het aanmaken van een account verplicht?

    Nee zeker niet, maar mocht u besluiten om vaker bestellingen te plaatsen bij ons is het wel handig. Bij het afrekenen hoeft u bijvoorbeeld niet elke keer uw adresgegevens opnieuw in te vullen; dit doet het systeem voor u. Tevens kunt u eerdere bestellingen terugkijken en eventueel opnieuw plaatsen.

  • Is er een winkel waar ik de producten in het echt kan bekijken?

    Jazeker, U bent ten alle tijden welkom in onze winkel gevestigd in het gezellige centrum van Den Haag! Het adres vind u bij de contact gegevens.

  • Kan ik een bestelling annuleren of uitstellen?

    Heeft u zich bedacht en wilt u een bestelling annuleren of uitstellen? In dat geval kunt u even contact opnemen met ons. Zorg dat u altijd uw bestelnummer bij de hand heeft voor een vlotte afhandeling.

  • Mijn bestelling is niet juist of incompleet?

    Mocht u onverhoopt een bestelling ontvangen die niet juist is of ontbreken er artikelen? Neemt u dan even contact op, dan gaan we dit zo snel mogelijk in orde maken!

  • Mijn Zippo werkt niet meer! Wat nu?

    Dat kan verschillende oorzaken hebben: controleer altijd eerst of er voldoende vloeistof (Zippo Benzine) in zit. Vonkt de aansteker niet of nauwelijks? Dan is het tijd om het vuursteentje te vervangen! Dan is er nog het lontje: is deze erg verkoold of ziet u nog enkel ijzerdraadjes? Trek deze dan met een passende tang ongeveer een centimeter omhoog en knip dit af.. Dit kunt u een aantal keer herhalen als het nodig is alvorens u over gaat tot het vervangen van de lont. Mocht u onverhoopt verkeerde vloeistof hebben gebruikt dan dienen zowel de watten in het binnenwerk als de lont te worden vervangen. Bij mechanische problemen zoals een defect scharnier van de behuizing, een versleten of losgeraakt vuursteen-wieltje e.d. kunt u uw Zippo kosteloos laten repareren bij de Zippo-Repair_Clinic, neemt u hierover gerust contact met ons op!

  • Is mijn artikel op voorraad?

    Bij elk artikel dat u aanklikt word vermeld of deze op voorraad is. Is dit het geval dan word het product dezelfde dag verzonden, indien voor 16.00 uur besteld. Is het product niet op voorraad, dan kunt alsnog gewoon bestellen. Echter daar het product dan bij de leverancier in Duitsland en/of Amerika besteld moet worden kan de levertijd oplopen tot 10 werkdagen.

  • Ik zie een bepaalde Zippo niet terug op uw site, wat nu?

    Wij hebben momenteel alle Zippo’s uit de catalogus van Nederland op de site staan, het kan dan gaan om een model uit een oudere catalogus of bestemd voor de buitenlandse markt of een gelimiteerde uitgave (op=op). Neem gerust contact met ons op dan onderzoeken wij de mogelijkheid deze alsnog te bestellen. (geen buitenlandse uitgaven.)

  • Wanneer mag ik een artikel retourneren?

    U kunt een product binnen 14 dagen aan De Jongens retourneren wanneer er sprake is van:

    • Herroepingsrecht (zichttermijn)
    • Een verkeerd geleverd product
    • Een defect bij ontvangst van het product
    • Een reparatie of vervanging onder geldende garantievoorwaarden.

    In alle gevallen voor een retour kunt u contact opnemen met ons. We helpen u graag verder met uw retour. Let op: Een Zippo die is gevuld en gebruikt en/of gegraveerd kunnen wij helaas niet terugnemen.

  • Wat is het retour adres?

    U kunt uw retour afgeven bij onze winkel in Den Haag of opsturen. Het adres voor het opsturen van een retourzending is:
    Vlamingstraat 6
    2511BB Den Haag

  • Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

    Zodra wij de retournering hebben ontvangen en gecontroleerd gaan wij binnen 14 dagen over tot terugbetaling.

  • Binnen hoeveel dagen mag ik mijn pakket retourneren?

    Bent u niet tevreden of is het artikel niet wat u had verwacht? Dan mag u het artikel als deze niet is gebruikt binnen 14 dagen retour sturen. Neem hiervoor contact met ons op via email, telefoonnummer of whatsapp.

  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij de bezorging?

    U krijgt van ons ten alle tijden een Track & Trace code waarmee u het pakket kunt volgen. Mocht u toch niet thuis zijn bij de bezorging word het pakket doorgaans afgeleverd bij de buren of het dichtstbijzijnde ophaalpunt. Betreft het een brievenbuspakje dan hoeft u vanzelfsprekend niet thuis te zijn, deze komt vanzelf in uw brievenbus terecht.

  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

    Natuurlijk! Deze optie kunt u kiezen tijdens het bestel proces, u krijgt dan van ons bericht zodra uw bestelling voor u klaarligt.

  • Wanneer word het door mij bestelde artikel bezorgd?

    Bestellingen die voor 16:00 zijn geplaatst en op voorraad zijn worden in principe de volgende werkdag aangeboden door PostNL. Als een artikel niet op voorraad is word deze verzonden zodra hij weer leverbaar is. Afhankelijk van de leverancier kan dit tussen de 5 en 10 werkdagen duren.

  • Wat zijn de kosten voor verzending?

    Wij versturen alleen via Post.nl

    Nederland:
    Vanaf €50,- gratis verzending.

    • Brievenbus €3,50, met track en trace.
    • Pakje €5,50, met track en trace.
    • Aangetekend €7,50, met track en trace.

    Europa:
    Vanaf €75,- gratis verzending.

    • Pakje €9,95

    Buiten Europa:
    Vanaf €150,- gratis verzending.

    • Pakje €25,- euro.
  • Wat is de status van mijn bestelling?

    Bij iedere bestelling ontvangt u van ons een track en tracé code zodat u zelf uw bestelling kunt volgen. Mocht een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn krijgt u van ons bericht zodra deze binnen is en alsnog verzonden word.

  • Is mijn bestelling al onderweg?

    Zodra uw bestelling verzonden is ontvangt u van ons bericht inclusief Track and Trace code.

Bezoek onze winkel

Bekijk de artikelen in het echt.